Kızlar dün test yapmıştım böyle çıktı ben çok az görüyorum ama yanılıyo muyum anlamadım varla yok arası.. reglim 5 gün falan gecikti iki gün önce kahverengi lekem geldi çok çok az peçeteye dün de bir damla kan regl mi olucam dedim ama halaaa olmadım kasık ağrılarım oluyor baya 