Uzbet Kasık ağrısı ve şişkinlik var🥲 iştahım da arttı. ilkinde de böyle olmuştu. Hatta bu kadar erken belirti olmaz demişti yakınlarım ama yanıldılar. Sadece ilk gebeliğimde bel ağrısı da olmuştu böyle tutulma gibi bu sefer o yok.
papatya-0 Benimde bu civarlar olmam gereken sadece sağ kasıkta ara ara batmalar var birde sırtım çok ağrıdı bugün düne kadar akıntı çöktü ama şuan pek yok ama zaten genelde her ay olan şeyler ondan şuan heves yok merak çok 😅😅
mother2 papatya-0 benim uyku eglimi var ara ara kasik agrisi mide bulantisi degisik seyler 10 .gundeyim test yaptim negatif
mother2 Erva18 daha erken olsa da cikmaz ki 15 gune kadar ben igne etkisini denemek icin yapt kanda baktiricam sali gunu
mother2 Erva18 bu sonuca aldan ma ilk gebeligimde yine catlama ignesi ile oldu 11 gun yaptim yoktu hic bisey ama 15 gun kan verdim gebe oldugumu ogrendim