Kvser Erva18 4 Ocak 😕 belirtiler yok sadece bugün kasıkta yumru gibi bir ağrı gibi gaz gibi birşeyler vardı iki tarafta da sizde belirti var mı ?
Tucemsiiii Erva18 benim de bu tarihlerde adet olmam gerekiyor yumurtlama takibi yaptım 19 Aralık 20 Aralık günlerinde yumurtlamayı 21 Aralık günü de çatlamayı gördüm 18 19 20 21 günlerin değerlendirdik çatlamadan itibaren saymayı düşünüyorum yani daha 5. Gün. Bakalım hayırlısı bir belirtim yok kendimi de cok umutlandırmak istemiyorum açıkcası
Kvser Erva18 bende herhangi bir şey yok 🙃inşallah rabbim hayırlısıyla nasip eder canım bizlere 🥰🙏🏻bende polikistik over var biraz zor durumum
Erva18 Tucemsiiii ben 10 ay önce kürtaj oldum onun hamileleginde 2 kez korunmadik bunda sadece 1 kez olurmu bilmiyorum inşalalh hayirlisi
Sunaya Benimde 31 de olmam lazım goguslerim çok sis akıntı yok akıntı oluncami hamile olduğunu anlıyorsunuz
Yarendemir_q 2 Ocak, göğüslerim çok ağrımaya başladı. Su gibi akıntım var ve gece yatarken sağ kasıkta iğne batması oluyor ama belirtilere inanmıyorum artık