Secobed canım benim de böyle olmuştu ilk başta çıkmadı uzun bir süre sonra silik olmuştu epey, şüphelenip kan vermiştim 85 çıkmıştı betam ama sonra düzgün artması kese gelişmedi falan düşük yaptım sağlıksız gebelikti. Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼 Şu an yine bi kese oluşumum var ama bebeği görmedik daha bekliyorum 🥲