Secobed benimde kixim 4.5 oğlum 21 aylık bende korunuyordum ayrıca beebgim anne sütü de içiyordu. Adam akıllı oğlum doğduğundan beri adet olmadım Max 5 kere hep gecikiyordu. Düzene girmedi en son 16 gün olmadı yine artık yeter diyip doktora muane olayım diye gittim doktor bir baktı bebiş bize el sallıyor hamileymisim ,☺️🤭 eve geldim doktora orda gördüğümüz keseye inanmayıp test yaptım ikinci çizgi silik çıktı net değildi. Doktor kan istemişti sonucuna baktım 9800 dü. Şimdi 15 haftalık hamileyim.