Tanembebek5 deryaumay20 benn ctesi gittim 1 ya bekledim ama popişini dönmüştü bize oğluşum göstermedi kendini 😭 27 ocakta tekrar randevum var detaylıya giricem inşallah o zaman görücem 😍🥰
Gamzee23 9 ocakta var nasıl bekliyecem bilmiyorum günler sanki geçmiyor gibi oluyor ama karnımdaki tekmeleri hissedince de içim huzur doluyor Rabbim herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah ve herkes sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤲♥️
nurbeyaz deryaumay20 35+6 10 gün sonra kontrole gidicem uygulamanın söylediği gün sayısından sanki önce gelir gibi hissediyorum 🤭
seyma9188 Ksmmett Ayy evet öyle diyorlar bakacaz artık.Şuan bi belirti yok annemler gelmeden de olmasın tek başıma yapamam korkuyorum😵💫
prensesveannesiii Bizimki 39+2olcağız yarın sabah görüş günümüz inşallah gelir hayırlısıyla ne sancı ne su ne nişan geldi bilmiyorum gelmeye niyeti yok galiba prensesimin 😊😊
merveiyd deryaumay20 Haftaya Cumartesi inşallah 🥰 benim de şu an 28+0 dünden beri hareketlerinde öyle bi artış oldu ki maşallah dört dönüyor oğlum 😅