seyma9188 deryaumay20 En son 36+6 da gitmiştik oğluşumu görmeye 😍 Doğmaya karar vermezse yeni görüş 4 ocakta olacak inşallah 😅 Kız kardeşimin hissiyatına göre 5 ocakta geliyor 🤣🤣
Eldgrn deryaumay20 Çarşamba günü heycanla bekliyoruz en son 26+5 de gitmiştik 32 de çağırdı şuanda 31+5 iz görmedik uzun zamandır ondan çok merakla bekliyoruz nstye bağlar muhtemelen o yüzden attı bu kadar ileri tahminimce
yagmur0504 deryaumay20 27+4 🐣ayın 29 bu perşembe Allah izin verirse 🤲oğluşumu görecem😍çok özledim miniğimi 🤗Allahım sağsalim gelsin bebişlerimiz allahım bir sesle kurtarsın sağsalim hepimizi 🤲🤲🧿🧿
Lokumum9593 deryaumay20 32. Haftadayiz kızımla. Çarşamba günü goruşecegiz. Insallah rapor da alip eve gececegim cok yoruldum calis calis ☺️☺️
kbra19 deryaumay20 bizimde bugündü Bebeğimi gördüm 😍 21 Ocak diğer görüş günümüz Cinsiyetimizide öğreneceğiz o zaman inşallah
Seyma65 deryaumay20 bende 27.haftamdayım çarşamba günü inşallah görücez oğlumuzu tabi yüzünü pek göstermiyor ama :)
Leyla_lala deryaumay20 yaa bende şuan 25+3 teyim tekmelediğinde hep aşağıda hissediyorum sizin gibi çok tedirgin oluyorum bu 1 haftadır böyle
BEAUTY28 deryaumay20 12 hafataligiz. InsAllah ikili teste yani Gelen hafta gidicem 12+5 Yani ocakin 7 insAllah Cinsiyyetide ogreniriz
seyma9188 Ksmmett Ayy evet öyle diyorlar bakacaz artık.Şuan bi belirti yok annemler gelmeden de olmasın tek başıma yapamam korkuyorum😵💫