Kızlar 36+4 oldum. Bebeğin başı kanala girmiş ve baskı yapıyor. Düzensiz sancılarım mevcut. Açılmam yok. Sancı sayar gibi programlar varmış. Asıl sancılar nasıl olur nasıl anlarım bilginiz var mı ? İlk gebeliğim ve tecrübem yok. Normal istiyorum. Suyum gelmedikçe evimde geçirmek istiyorum bu süreyi mantıklı mı sizce ?