baharruzgar merhaba güzel anneler 28 + 3 de kontrole gittigimde bebeğim 1200 kilo idi sizinkiler ne durumda..gramlardan kilolara geçince insan cok.heyecanlaniyor ya:)
kahvekokusu_ baharruzgar 28+4 te 1.238 gramdı artık 33+0 olduk , 4 Ocak randevumuz var merak ediyorum ne kadar oldu kelebeğim 🤗
Lazz61 Aslan04 ayyy bana en yakın kiloyu buldum ya 😂 herkesin ki tombul tombul ben de 23 haftalıkken 540 gr dı 😃 ama 2 hafta da toparladı aşırı zayıf demişti detaylı ultrasona bakan Dr insanın sinirini bozuyorlar yav 🙈
Evinamin031120 Bizim 32+3 de 2300 gram 47 cm di suan tam 35+0 dayım çok merak ediyorum ne kadar olduk diye
Beybeybi baharruzgar ben 27+5te gitmistim 1.400 gramdi simdi 28+2 bilmiyorum iki haftaya tekrar gidecem bakalim nasil olmus oglusum
Elifmstf 33+2 2100dediler simdi. hastanede serviste yatiyorum erken dogum riskim var sancidan kontrol altinda tutuyolar. bu haftada dogum yapan varmi
Aylinkooo Elifmstf bende 32 de progestan iğne ve ciğer geliştirici kortizon iğnesi vurulmuştum. Sancım çıkmıştı ve aşırı kusma şikayeti ile gitmiştim. Şuan 33+4 de iyi hissediyorum. Doğursaydım kesin kuvezde olurdu. Tuvalet dışında kalkmıyorum bile. Bol bol uzanıyorum
_aysealb Elifmstf neden erken doğum riskiniz var bende 33 haftalık hamileyim benimde 1cm açılmam olmuş herşey normal sancım falan da yok anlayamadım ya
Eymnftm Elifmstf cinsiyeti ney canım, bende 35 haftalık gebeyim nefes daralıyor nefes almakta çok zorluk çekiyorum 😌😌
gunelfirat Elifcyl47 hiç kafana takma benimde 38hafta 2600 dedi doktor ne kadar düşünürsen o kadar eksilir
Fatma0715 Elifcyl47 bende 36 haftalığım 2.408 kg bana da çok az geldi ve karın çevresi 2-3 hafta kadar gerideymiş 😔