ikona Tugbaysima ahahaha aynı bide iştahım da aşırı açık . Geçen gün artık yemesen mi sen demeye başladı😂
AycanFb ikona Rabbim sağlıcakla gelmesini nasip eylesin kuzum hiç bir şey kalmamış bir bakmışsın birden işaret gelmiş yarın doğum haberini almışız😍🌸
ikona AycanFb amin amin inşAllah tüm hamileler saglıcakla kucagına alsın inşAllah. Önemli olan anne bebek saglıgı 😇
ikona MineOzsy tansiyonunuza filan baktırın. Bana arada sıcak basınca fenalasıyorum onun dısında öyle bişey yok
AycanFb ikona Aynen öyle canım biz sadece merak ediyoruz heyecanlanıyoruz ama onlar vakti zamanı gelince geliyorlar 1-2 gün daha keyfini sür boşver🤭🤭
ikona AycanFb artık saldım . Diyoruz bahara gelir herhalde havaların ısınmasını bekliyordur belki. Dogunca direk okula yazdırırırız artık 😂
ikona Tugbaysima ben kilo almadım hiç ama ne yesem bebeğe yarıyor. Hamur işine filan hic girmedim. Doktorum bile diyor ki bide hamur işi yesen bu cocuk ne olurdu diyor 😂
Elfergvn ikona bende an itibari ile 40+0 oldum öğlen randevum var cuma gunu doktor muayene ettı 1 cm acıklık varmış nstde de sancım çıktı bakalım ne dıyecek bana 2 ocaga kadar bekleriz olmazda suni sancı dedı 🙈
ikona Sanem38 hurma ve ananas doğumu kolaylastırıyor içerisinde bulunanlar sayesinde. Son haftalarda bolca tüketim deniyor