minik_koala_ve_annesi evet, ben ablamdan aldim kiyafetleri hep bi kac tane dolap uygulamasinda begendiklerimi aldim. Hani sanirim ablamdan almasaydim ful o uygulamalardan alirdim cubku 1 ya da 2 kere anca giyiyolar. Suan dolabim doldu tasti. Esimle benim kiyafetleri toplasak 2 kati kadar kiyafeti var cocugumun. Nolcak o kqdar kiyafet bilmiyorum sabah ogle aksam giydirsem farkli anca hepsini giymis olur 😬🤭 o yuzden valla indirin ordan bakin kiyafetlere. Magazalarda asiri pahali. He civile girmistim orasi biraz daha uygun diğer bebek yerlerine göre