Hajdkslsksnd bende aynısını yaşadım 6 haftalıkken tekrar gittim bu seferde kese göründü bebek Yok dediler
Boş gebelik ihtimali vardı
Çok şükür bi sonraki kontrolümde kalp atışlarını dinledik❤️
İçini ferah tut dua et canım
İnsallah hayırlı haberler alırsın