Hajdkslsksnd canım öncelikle saglıklı hayırlı olsun hic sıkma canını suan erken, biraz sabredim 6,7. Haftalarda gir doktora. Hatta doktorunu değiştir. Bu gibi durumlarda doktor cok önemli ben dış gebelik gecirdim 6 doktor gezdim en son gittigim doktor vicdanlı cıktı ck şükür iğneyle eritti.yoksa yumurtalığımızı alacaklardı. suan 15. Haftalık hamileyim , sana moral verip yapıcı olan baska bi doktora git bence . İnş saglıcakla keseyide görürsünüz kalbini de dinlersiniz Allah kimseyi o heyecandan mahrum bırakmasın🙏🏻