yagizegemom canım tüy dökmeyen kedi yoktur bende bir kedi annesiyim 2 yıldır benimle minnoşum, kedi sahiplenmek büyük bir sorumluluktur. Tüy dökmesini kabul ederek sahiplenmeniz gerekir sonuçta biz insanlar sadece kafa bölgemizde bulunan saçımızı bile dökerken tüm vücudu tüylerle kaplı hayvan her yere gayette tüylerini döküyor.. 😂 dökmez diyene de inanmayın doğal olan zaten tüy dökmesi. Ben kedim için robot süpürge aldım her yer kum oluyor kumunu süpürsün diye sırf sonrasında yetmedi koltuklardaki tüyler için de dikey süpürge aldım.. sürekli evimizi süpürüyoruz. Kedili hayatı kabullendik. Yazları kapılarımızı açıp evimizi püfür püfür tutamıyoruz, bir yere gittiğimiz zaman her zaman önceliğimiz o oluyor onu uzun süre evde bırakmıyoruz tatillere gitmeden önce annemlere götürüyorum. Maddi açıdan yıllık belli başlı aşıları ve her iki ayda düzenli aşıları var. Her hangi bir hastalık döneminde rahat 1000 tl lik oluyorsunuz veterinerde, ben kedime düzenli olarak malt vermeme rağmen bir kaç ayda bir illaki kusar artık alıştık başlarda hastalandı diye çok korkardım.. 2 yılda sadece 2 kez kaka kazası yaşadık poposunda kalmış bilinçli şekilde yapmamış dışarı düşürmüştü 😂 yani demem o ki kedi sahipleneceksiniz iyi düşünün taşının o bir can.. sizin hayatınız dolu dolu geçerlen onun hayatında sadece siz oluyorsunuz tüm dünyası da sizin eviniz oluyor 🥲 yaşadıkları ortalama 13-14 yıllık ömürlerini inşallah en mutlu şekilde geçirtebilelim onlara 🌸❤️