esmerella37 Ccek66 anladım cnm insallah bebistir yaaa benm dzensiz ama yumuurtlamadan 14 gun snra kesin olurum adet benmde sol kasık agrım oluyor arasırada blmiyorjm bakalım insallah guzel habeeler veriri 🥰🥰
Ccek66 Aysa_glb5 negatif görmek istemediğim için ben hiç yapmiycam. Bence günün geçmesini beklemek daha sağlıklı 🙈
Aysa_glb5 Bende öyle düşünüyorum aslında ama meraktanda catliyorum rabbim hakkimizda hayırlısını nasip etsin 🌼
irem01 Kızlar normalde bugün adet günüm bıkac gündür adet sancısı vardı mide bulantısı vardı halsizlik falan. Ama sabah kalktigimdan beri birşey yok adet te olmadım henüz. Bilemiyorum ya 2 gün önce test yaptım negatif çıkmıştı beklemedeyim bakalım
KeremikoBayky Ccek66 doktorun ne diyor? Ben hamile kalmak istediğimde kontrol hapını bırakıp reglin son günü doktora gittm tahlillerim usg lerm bakıldı doktor folik asit ve yumurta geliştirici başlattı zaten bidaha regl olmadan çift çizgi geldi.
Ccek66 KeremikoBayky doktora hiç gitmedim ☺️ 4 aylık evliyim bebiş istiyoruz şu ana kadar maalesef olmadı hep adet oldum. İlk defa bu ay adet olmadan 2 gün önce azıcık kanamam oldu 🙈
KeremikoBayky Ccek66 sağlıklı yumurta gelişkin bebek doktorla yürüt derim süreci gerekli takviyeler ve önerilerle güzel bi gebelik başlat