Kızlarrr son 3 gün kaldı ama ne yerleşme kanaması ne kasık ağrısı, ne göğüs hassasiyeti hiçbir belirtim yok. Bu ay yine elendim sanırım 😔 sadece arada bir sızı girip çıkıyor kasıklarıma. Oda adet olacağım içindir eminim. Ufff burda hamile olanları görünce çok duygulanıyorum Allah’ım bana da tattırsın inşallah bu duyguyu 🤲 benim için dua eder misiniz 😔