Utkulu1 buseyldz00 oğlumda hersey pişik yapmıştı en son desitin almıştım o kadar iyi geldi ki. Azıcık kızarsa sürüyordum diğer bez açmama kalmıyordu birsey. Kızıma da direk onu aldım. 2 aylık yine çok memnunuz. Fiyatı da hepsine göre iyi.