Kızlar sizce hangisi? Ben ilk çocuğum da Bepanthol baby kullandım çok da memnun kaldım ama fiyatlar aldı başını gidiyor. Sebamed için de iyi diyen var fiyatı bi tık daha iyi. Kullanan, memnun kalan var mı Bepanthol’e göre nasıl aynı mı sizce ? Sizler hangi marka tercih ettiniz veya ediceksiniz