pheobebuffay Çalışabilir raporu 31+6da alınır mı yoksa 32+0 mı doktorum 31+6 da başlatacak bana tuhaf geldi sordum bir gün sonrasında 32+0 oluyorum diye yok yok 5 ocakta başlatıcam dedi halbuki 6ocak 32+0 olması gerekiyor
cigdeeemm pheobebuffay benim doktorum tam 32+0’da verdi hatta cumartesiye denk geliyordu ama yine sorun olmadı özelden aldım
Burcuuuuu pheobebuffay aslında onlar istediği gibi gösterebilirler doktorum bana demişti istersen 33 te gel 32 göstereyim diye sonra calisamaz almak zorunda kaldım doktor 35 yaz dedi kız 34 yazmıştı sonradan farkettim değiştirmedim bende
pheobebuffay pheobebuffay hiç mi bilgisi olan yok ya burada önemli konulara yorum gelmiyor bunu farkettim
pheobebuffay pheobebuffay bilinmeyecek bir şey de değil sağlıkla ilgili bir şey değil eminim çalışabilir raporu almış illaki vardır ama ne zaman önemli bir şey sorsam elli tane kendim yazıyorum ki üstte kalsın diye
Hamiss_ pheobebuffay Ben ilk gebeliğin de 31+6da hastaneyi arayıp istemiştim tam 32 olmadan vermiyoruz dediler. Tam 32 de vermişlerdi.
cigdeeemm pheobebuffay yani aslında sat’a göre hangisiyse o tarihte başlatması lazım 32. hafta bitmeden almanız önemli olan ama 31. haftalarda nasıl yazabiliyorlar ben de bilemedim açıkçası
pheobebuffay cigdeeemm işte 31+6 da nasıl veriyor söylüyorum yok sıkıntı yok diyor olmazsa tam 6sında gideceğim
pheobebuffay Burcuuuuu işte devlet çalışanıyım ve personel bürom çok sıkıntılı bir gün bile benim için çok önemli
DilekOzturk_ pheobebuffay ben 31+5 te kontrole gittim gelmişken çalışabilir raporu alabilir miyim şeklinde belirttim ve raporlama birimini aradıklarında tam 32+0 olmadan rapor veremediklerini belirttiler. Tekrar gitmek durumunda kaldım.