ATC BurcuYlmazzz ben gidiyorum canım çok memnunum ama şu an Doğum fiyatları çok ucuk büyük ihtimal Doğuma başka biryere gidicem
_RainBow BurcuYlmazzz şimdilik memnunum çok giden seven doğum yapanda var burda daha iki kere gittim ☺️
_RainBow BurcuYlmazzz anladım bir bakın bakalım rand alıp bazen herkesin hoşuna giden başkasına iyi gelmez iletişimle alakalı sanırım. İstinyeyi neden bıraktınız ben orayada bakmayı düşünüyordum 🤔
_RainBow BurcuYlmazzz orayıda eleyim o zaman 😂 çok saçma gerçekten hastanelerde şaşırdı iyice reyapta zam falan yaptı ama tabi istinye daha pahalı arada fark var.
BurcuYlmazzz _RainBow evet normal 5000 sezeryan 6000 tabi zam gelmemis hali yil basinda gelir muhtemelen
_RainBow BurcuYlmazzz biraz sezaryancı geliyor hastane bana ama tabi denkte gelmiş olabilirim şimdi ben sezaryan olucağım için beylikdüzü devletide düşünüyorum istinye reyap o şekilde. Kafam çok karışmasın diye reyaptayım ama devletede bir ayağım gitmiyor değil 😅
BurcuYlmazzz _RainBow genelde her yer oyle zaten😊 devleti bilemedim hic dusunmedim gebe okuluna gidiyorum devlette bilginiz olsun cok faydali oluyor😊
_RainBow BurcuYlmazzz özeller öyle desenize ☺️Beylikdüzü devlete gidiyorum olmazsa sorarım bidahaki gittiğimde ☺️
Saracn BurcuYlmazzz gebe okulu hakkında biraz bilgi verir misiniz ? Nereden başvuru yapabiliriz ne zamanlar gidiliyor 4 hafta sonra izne ayrılacağım gebe okulu araştırıyordum yazınıza den gelince merak ettim:)
Neseyakut BurcuYlmazzz ben 6 aylik hamileyim diler hanıma gidiyorum . Harika bir doktor . Hatta hastalarına psikolog gibi yaklaşır. Derdini sıkıntını dinler ve yardımcı olmaya çalışır. Mesafeli ve terbiyeli bir kadın. Benim geçen yıl arkadaşım doğum yaptı diler hanım la . Tavsiye üzerine gittim zaten . Normal doğum yapmıştı. Kendisi normal doğum taraftarı. Ama sezeryan dogum isteyenlere baskı yapmıyor. Arkadaşımın ailevi problemiyle bile ilgilendiğine bizzat şahidim. Doğum esnasında kendini çok rahatlattigini da söylemişti
BurcuYlmazzz Saracn ben beylikduzu devlet hastanesine gidiyorum telefonla ariyorsunuz haftanizi soyleyin 5hafta oluyor egitim katilim belgesi veriliyor bitince benim 3. Gidisim Son iki dersimiz kaldi ama faydali oluyor 😊