Aysegu2611 Minikobaby ben de çok araştırdım karar veremedik sonra eşimle buğlem ismini bulunca en iyi anlamlı o isim geldi onu koyalım dedik bklm nasip 😅
YaseminCanCicek21 CeydaST yok yüksek yer değilde kutsal ateş demek aslında bende eski inançlarda ateşi kutsamak çok var bu yüzden istemedim ama eşim kesin kararlı olunca bari yanına hayırlı bi isim koyuyum günahına girmeyelim bebeşin diye 😍😊
CeydaST Busraeskin kızım olursa adını buğlem koymak istiyoruz 💞 doktor erkek e benziyor dedi ama bakalım hayırlısı
Beyza44 Minikobaby ben 12 sene önce karar verdiğim için hiç zorlanmadim 😄😄ama 2.de ne yapicaz onu bilmiyorum ❣️ kızım olsaydi inci veya Leyla çok koymak istiyordum çok hoşuma gidiyor iki isimde 💐