Minikobaby Selam kizlar, sizlerde bebeklerinize isim secerken zorlandiniz mi? Yani ben cok zorlaniyorum bir turlu secemiyorum. Aklimda Defne var ama Minel, Inci, Hira bunlarda dikkatimi cekiyor. Neler dusunuyorsunuz ? Onerileriniz nelerdir ?
Aysegu2611 Minikobaby benim de kızım olcak inşallah buğlem düşünüyoruz eliz arasın da kalmıştık ama buğlem karar verdik
Nur87 Minikobaby Burçin Buglem Dilara Dilay Fulya. Funda Gonca. Gökçe Yusra Zümra Başak Burcak Allah nasip ederse ikizlerim olacak isimleini Başak & Burçak koyacaz🤗🙏
Aysegu2611 Minikobaby ben de çok araştırdım karar veremedik sonra eşimle buğlem ismini bulunca en iyi anlamlı o isim geldi onu koyalım dedik bklm nasip 😅
YaseminCanCicek21 İnşallah bizimde erkek eşimle ters düşüyoruz iki isim koyucaz oyüzden . Eşim Argeş ısrarcı ben ise kurabdan hayırlı isim istiyorum Miraç,Yunus,Hüseyin,Yasef,Ahlas,Agah,Furkan,Zeyd çok kararsızım 🙈
CeydaST YaseminCanCicek21 argeş in anlamını merak ettim baktım da yüksek yer demekmiş. Bence anlamı da önemli. Mesela erkek olursa buğra güzel diyorduk anlamı erkek deve demekmiş 😂 vazgeçtik
CeydaST Minikobaby kızımız olursa buğlem düşündük. Cenneti müjdeleyen melek demekmiş. Erkek olursa Kayra olabilir.
YaseminCanCicek21 CeydaST yok yüksek yer değilde kutsal ateş demek aslında bende eski inançlarda ateşi kutsamak çok var bu yüzden istemedim ama eşim kesin kararlı olunca bari yanına hayırlı bi isim koyuyum günahına girmeyelim bebeşin diye 😍😊
Tbayram Minikobaby Ben inciyi tercih ederdim çok güzel ve zamanı geçmeyen bir isim. Ayrıca babannemin de ismi çok seviyorum beğeniyorum o yüzden 💖