A_syma Sufer Cok begendim ben canim. Bir sorun yasamadim. 15 20 gun arasi teslimat diyordu. 15 gunde geldi. Bir tek 12 parcanin icinde bulunan yastigin kilif kumasi biraz basit. Ama kiyafetler cok kaliteli. Nakis degil baski. Yikandi solmadi
Dyggg Sufer bende dün luladesing_ isimli bi sayfadan sipariş verdim araştırdım baya memnun herkes bakalım pazartesi kargoya veririm dedi İlgilenen bayan nakışlı bu arada 425₺ bende o siteden yaptırcaktım baskı olandan nakışlıyla arasında pek fark olmayınca burdan yaptırmaya karar verdim inşallah memnun kalırım 🙏🏻🤍
Mine16 Bende Hello.baby.collection tasarimfeyza sayfasındaki ürünlere bayılıyorum bu iki sayfa arasında karar vereceğim bakabilirsiniz
[silindi] Bebeklere neden isimli hastane çıkışı yaptırıyorsunuz? Ben bu olay bir türlü anlam veremedim, çocuğun neden üzerinde ismi yazsın ki çikolata gibi
Dyggg [silindi] canım biz nasıl yaptırmakta özgürsek sende istemiyorsan yaptırmamakta özgürsün bence yanlış yere muhalefet olmaya gelmişsin çünkü herkesin kendi çocuğu ve kendi fikri seni ilgilendirdiğini sanmıyorum 🫶🏻
Dyggg 0ilknur0_ isim konusu çok zor yaa hele erkek bebek ismi daha da zor bence bizde çok kararsız kaldık ama az kaldı artık doğumuma yavaştan hazırlanalım dedik 🤍
[silindi] Dyggg ben bir kural koymadım zaten güzelim :) sadece merak ettim neyini beğendiğinizi, benim görmediğim ne gördüğünüzü
Dyggg [silindi] kural koyamazsın zaten sen beğenmedin diye kimse beğenmeyecek mi yani bi kere sana ne ? seni ilgilendirmeyen bi posta gelip boş boş konuşuyorsun çok değişik normal insanlar kendilerini ilgilendirmeyen ilgisini çekmeyen şeylere yorum yapma gereksinimi duymazlar ama sen ısrarla diyosun ki ben boş konuşmaya devam edicm et bakalım canım işin yok demek ki oyalan biraz 😁🫶🏻
[silindi] Dyggg battaniyesinden zıbınına zıbınından yastığına isim dolduruyorsunuzya adını unutmuş gibi, hastaneden çıkarken alnına yazdırmayı da unutmayın 😄 yoksa bebek duş alırken ismini göremezsiniz 😄
Dyggg [silindi] gerçekten çok komiksin yaaa hiç üşenmeden postuma gelip benle tartıştığın mevzuya bak sana niye bu kadar dert oldu anlamadım 😄😄 sen yapma bacım biz böyle seviyoruz başka yerlerine yine yazarım çocuk benim çocuğum para Da benim param ister yaparm ister yapmam seni hiç ilgilendirmez 😄😄
Dyggg Miniklerim22 bende trendyolda görmüştüm bi bakın isterseniz oraya da 🥰 https://ty.gl/fe6sicqpaq bunun gibi mesela
Dyggg DilekOzturk_ harika olmuş ❤️sağlıkla kullanmak nasip olsun inşallah hepimize bende yaptırdım Bekliyorum bakalım inşallah sıkıntısız gelir bizimki de ❤️