Prenses34_annesi Dyggg minostasarimlar sayfasından yaptırdım cuma sipariş verdim cumartesi hazırlandı pazar günü tatil nedeniyle pazartesi elime ulaştı dokusu kumaşı vs çok güzel 380₺ ücreti🥰🥰
Busraaaa35 Dyggg Instagramda efuliannebebektasarim sayfasından yaptırdım. Şapka,zıbın,patikli alt 170₺ + kargo 21₺ . istediğim modeli rengi attım ona göre yaptılar
Edafmo Dyggg instagramda lohusa_takimlari sayfası. Daha önce ablama ve yakın arkadaşıma yaptırmıştım çok memnun kalmışlardı. Bende çok memnunum
Hilal2 Prenses34_annesi bu nasıl güzel bişey Allahım 😍 pek güvenemiyorum ama güvenilir yani o sayfa öylemi
Dyggg Prenses34_annesi aayy çok güzel olmuş rabbim sağlıkla giydirmeyi nasip etsin nakış mı acaba bu baskı mı
Prenses34_annesi Hilal2 evet canım ben de başta ucuz diye korka korka sipariş verdim ama geldi elime ulaştı çok güzeller teşekkür ederiz 🥰