Bende 14 hsftadayım son 3 haftadır kanamam var ilk çok daha fazlaydı sonra kesildi şuan adet sancısı gibi yarın doktor kontrolüm var ama içim içimi yiyor acaba içerde öldü mü diye progestan 300 mg alıyorum bir günde ilk zaman iğne yapılmıştı tek doz yarın doktor ne diyecek bilmiyorum ama çok korkuyorum