Benim bi anda bi kaç kez sancı girdi . Kasık ağrısıda yaşamıştım ama sancı girince doktora gittim sordum hani normalmi diye bana bebek büyüyo diyodu herkes . Doktorda bi bebek sana bu kadar şiddetli ağrı yaşatamaz dedi en fazla tekme atar dedi. Hemen kontrol etti rahimimi ölçtü. Düşük çıktı. Rahimimde gevşeklik açıklık gördü. Ben kasıldıkca sancı oldukca bebeği aşağı itikliyomuşum. Buda erkek doğum riski demekmiş. Öyle anlaşıldı. O kasılmayı sancıyı durdurmak için hemen ilaç verdi iğne . Ve rahimi toparlasın diye. Suanda da kontrol altındayım. Biraz daha iyiyim şükür ama tamamen geçmedi. Dinlen ayakta kalma dedi bende dinleniyorumm 🤷🏻♀️🥹 inşallah geçer.. hepimize rabbim şifa versin inşallah🤲🏻 Sozde