3 gün önce ilk doğumum oldu çok şükür. İnan benim kadar korkamazdınız aynı psikolojiye bende girmiştim. Ama spinal oldum genel anestezi olmadım. İyi ki de doktorumu dinleyip spinal olmuşum. Damar yolu ya da kan alırken inanın daha çok acıyor. Spinal iğnesi kıl gibi ince hicbirsey hissetmiyorsunuz bile. Uysutuktan sonra sakinleştirici yapsınlar kuş gibi olursunuz sonra minik cennetiniz dünyaya gözünü açınca onu görünce kendinizi iyi hissedersiniz. Uyuşukluk geçince illa ki ağrınız olacak onuda ağrı kesicilerle halledersiniz. Hayırlı doğumlar 💙