Ebrar18 çok doğru söylemişsin canım olumlu düşünmek çok önemli ama insan ister istemez korkuyor benim ilk gebeliğim 38+4 olduk ben sancıdan korkuyorum nasıl bişey dayanılmaz mı diye, sonra doğum anından korkuyorum sonuçta en normal 3 kilo çıkıyor ufacık yerden dikişten kesiden sonra eskis gibi olmaz cinsel hayatımı etkilerse diye de korkuyorum yani acemilikle beraber kafamda deli sorular açıkçası😂🙈