Bugün doktor randevum vardı.. sancım yok, açılma yok.. suyu vs iyi hatta paşam ellerini başına koymuş keyfine bakıyor 😄🤭 pazartesi tekrar kontrole gideceğim inşallah o zamana kadar gelir 🥹🤪 yoksa delircem 🤔 geceleri olan sancım gündüz olmuyor..
Şimdi belden kasıklara vuran hafif Regl olucakmısım gibi bi ağrı var karnım ağrıyor bide paşa çok hareketli keske bu gece gelse 😭🥰
Sizler de durum ne? Nasılsınız hanımlar ☺️🐣🫶🏻