Didemkaragoz 38+1 deyim 2 haftadır bende öyle baskı hissediyorum. Hele ki bu gün efsane ağrım vardı kasıklarımda felan. Aşağıya doğru sancı gibi bi his baskı ama geçici. Bebek kanalda olduğu için demişti doktorum. Sancımı doğummu diye şüphede ediyorum tabi. Ntsdede bişey çıkmamıştı.