Merhaba hanımlar,anneler,anne adayları
39+3 haftalık gebeyim bir kaç saat öncesinde alta bebeğim baskı yapmaya başladı ve hala devam ediyor bu durum. Kasık ağrısı çok fazla hissetmiyorum ama aşırı hareketli ve baskıları kuvvetli hatta idrar kaçırıcakmışım gibi hissediyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Sancı esnasında bebişler hareketli olur mu? İlk gebeliğim bilmiyorum o yüzden yardımcı olur musunuz