sbelozbr fetal DNA, anne kanından alınıyor, bebiş ve anne kanı birbirine karıştığı için. Ben nifty uaptırmıştım. İkiliye göre tarama hassasiyeti çok daha yüksek bir tarama testi. Karından sıvı alınma ise sizin kastınız sanıyorum amniyosentez, o ise bir tanı testi. Artık bebek DNA sı sıvı içinde olduğu için direkt tanı testi / tarama değil. Ben ikili yaptırmadım nifty yaotırdım eğer ki nifty de şüpheli bir şey olsa idi amniyosenteze gidilecekti..