pamukprensesss burundan tısıltı veya hırıltı gelmediği sürece hergün temizlenmez yani sadece tıkandığı zaman temizlenir zaten yendioğanların burnu baya bi sümüklenmiyor merak etme :) ikinci olarak ben her bezde kremliyorum ilk iki ay mustela kullanmıştım pişik yaptı sonra sudocream kullandım güzeldi falat en memnun kaldığım bepanthol baby oldu 9,5 aylık bebeğim hiç pişik yapmadı