pamukprensesss
—Tıkalı olmadigi için burun temizlemedim açıkcası
—Pişik olmadigi sürece krem vs kullanmadım. Kaka veya bez yaptıgı zaman cok tutmam hemen değişirim o zaman pişik olmuyor eger olursa. (Zeytinyağ sürüyordum hemen geçiyor)
—bazen her bebege bez yaramadığı gibi şampuanda yaramıyor. Şampuanın üzerinde Ph5,5 gibi belirtmesi lazım. Ph dengesi yazmıyorsa almayin zararlıdır