Sabinayagmur NalanztrkAlp ben ilk doğumumu özel çapa hastanesinde yapdım Altay Kartal doktorum 3 sene önce.şimdi ikizlere hamileyim 30 haftalık yine oraya gidiyorum Doğum fiyatı 3000 söylediler ikizler için çok memnunum ilgili temiz hastane
Snm1906 Sabinayagmur merhaba bende aynı doktora gidiyorum önceden de doğum yapmissinz memnunmuydunuz zaman yaklaştıkça korku oluyor sanırım birde bu hastanede şu sıkıntıyı yaşıyorum Son bir kac kez gitmemizde mesela test nçin fiyat alıyoruz gittigimizde farklı fiyat talep ediyorlar ayrıntılı ultrasondada aynı şekilde şimdi doğum için fiyat almıştık kesin onuda Son anda degistirirler🤦♀️
BrcnBlgn NalanztrkAlp Tamam canim cok tsk ederim icim rahatladi cok saol canimAllah razi olsun darisi basima
NalanztrkAlp BrcnBlgn Allah yardımcın olsun. Bu arada uykunun kıymetini bil. Bol bol uyu😭🥰1,5 aylık bebeğim ve 1,5 aydır günde en fazla 4 saat uyuyabiliyorum. Hele ki doğuma giderken mutlaka bir gün önceden uyuyabildiğin kadar uyu🥰🥰🥰🥰
BrcnBlgn NalanztrkAlp Gercektenmi okadarmi uykusuzluk oluyor dogum aninda dogumhaneye esler girebiliyormu acaba bilgin varmi..benide stres sardi normal dogum istiyorum ilk gebeligim tedaviyle oldu hic bir tecrubemde tok nasil emzircem bakicam hic bilmiyorum insallah uyku duzeni guzel olur gece uyur .)
NalanztrkAlp BrcnBlgn tabi bazı bebekler gece uyuyor. 😃 sanslıysan uyur seninkide inşallah. 🥰🥰 ben spinal oldum ( tavsiye etmem. Baş ağrısı yapıyor 10 gün boyunca. Olurda bi aksilik olur ve sezeryana girecek olursan Seçmek zorunda da kalırsan epidurali seç canım) ameliyathaneye kimseyi almadılar. Bende kardesim girsin istedim. Birde tavsiyemdir mutlaka doğuma sadecs eşinle veya annenle git. Zaten bütün ihtiyaçlarını hemşireler karşılıyo canım. Sıkma canını inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini. 🥰🥰🥰
NalanztrkAlp BrcnBlgn nasıl bakıcam diyosunya işte ben bunu doğumdan önce hiç düşünmedim ve oğlumu gördüğüm anda şimdi bu benimmi ben napcam bunla nasıl bakıcam ya incinirse ya ağlarsa oldum😃😃😃 ama merak etme bakıyosun canım Allah kolaylık veriyo. Bnm bebeğim kolik mesela bi de bu konuda hiç araştırma yapmadım. Sen araştır cnm inşallah senin bebeğinde olmaz. 😭😘
BrcnBlgn NalanztrkAlp Insallah canimya Allah razi olsun soylediklerini not ettim .) insallah uyuyan bir bebek olir uslu sakin olur Allahim senin yavrunada huzur saglik versin biran once duzene girer insallah..ameliyathaneye esimi almazlar ozaman bende korkuyorum bi guven olur diye istiyordum ama .)
NalanztrkAlp BrcnBlgn aynen cnm en azından eşleri alsalar iyi olurdu. Ama bi ısrar et bakalım belki kabul ederler🥰 cnm
Nesibegoo NalanztrkAlp bende şuan Nihal hanıma gidiyorum Şebnem hanım çok yoğun diye. Bu Doğum ücretlerine zam gelmişmidir acaba ve sizin Doğuma Şebnem hanım mı girdi
NalanztrkAlp Nesibegoo evet şebnem hanım girdi doğuma. Keşke şebnem hanıma gitseydin. İnanki o kalabalığı beklemeye değiyor. Ocaktan sonra 300₺ civarı zam gelecekti. Ama zaten doğum yapacağın gün eşin pazarlık yapsın yüzde 10 indirim yapıyolar. Yani sezeryansa yine 3000₺ ye gelir sana. Normal 2000₺. Ben aralıkta 3000₺ üzerinden yüzde10 indirim aldım. 2700₺ nakit verdik. 500₺ de spinal için verdik. Bu arada spinal i değilde epidurali öneririm. Çünkü 10 gün baş ve boyun ağrısı çektim. Berbat bişey.
BrcnBlgn Nesibegoo Bende nihal hanima gidiyorum memnunum baya kismet olursa dogumda onunla olucak insallah normal dogum 2000 sezeryana 3000 henuz zam uygulamasi yapilmamis canim
Kirmizi NalanztrkAlp merhaba çapa hastanesinde ultrasonlar renkli mi? Bir muayene ücretleri ne kadar?