NalanztrkAlp Arkadaşlar merhaba burda doğum yapanlar yada yapacak olanlar varmı? Hastane değiştiricem 30 haftalığım. Doğum fiyatlarını ve hastaneyi merak ediyorum.
Mum56 NalanztrkAlp ben iki hafta önce aradım ama küçük Doğum evi gibi bir yer olduğunu yenı doğan bakım ünitesi olmadığını şöyleydiler uygun fıyatları normal özel hastanelere göre fıyatları hatırlamıyorum
Sabinayagmur NalanztrkAlp ben ilk doğumumu özel çapa hastanesinde yapdım Altay Kartal doktorum 3 sene önce.şimdi ikizlere hamileyim 30 haftalık yine oraya gidiyorum Doğum fiyatı 3000 söylediler ikizler için çok memnunum ilgili temiz hastane
aysess Normal doğum 1600, isteğe bağlı sezaryen 2500 Muş şuan ama Ocak ayında fiyatları değiştirecek lerini söylediler. Birde kendi doktorun doğuma girecekse ek 450 TL ücreti varmış. Yenidoğan yoğun bakımı sormayı unuttum ama var sanırım sitede öyle gornyor
NalanztrkAlp aysess kendi doktorum girmicekte doğuma kim girecek. Böyle bişey için 450₺ istiyolar. Sanki suit oda talep ettik😃😃 kendi hastaneme devam edeceğim zaten. Bunlara gitmeyede cesaret edemedim.
aysess NalanztrkAlp Aynen canım bizde doktora doğuma siz mi gireceksiniz diyince nöbette değilsem ararlar musaitsem gelirim dedi bu nedenle biz kalakaldik ama ne edelim başka doktorda bulamadım . Sen nereye devam ediyorsun şuan, memnunmsn
NalanztrkAlp aysess özel levent hastanesine gidiyorum. Sezeryan 3000₺ normal 2000₺. Doğum ocağın ilk haftası olacak kısmetse. Zamlı fiyattan etkilenmezsiniz dedi. Yardımcı olacaklarmış. Hastane her özel hastane gibi paracı. Doktorumdan memnunum ama. Çok şükür bi sıkıntı yok şimdilik😃
Nesibegoo NalanztrkAlp bende şuan Nihal hanıma gidiyorum Şebnem hanım çok yoğun diye. Bu Doğum ücretlerine zam gelmişmidir acaba ve sizin Doğuma Şebnem hanım mı girdi
NalanztrkAlp Mum56 şebnem hanımı kesinlikle öneririm. Başka bir arkadaşımda özel okmeydanına gidiyordu. Memnun değildi. 30 haftadan sonra şebnem hnm a yönlendirdim. Teşekkür etti. Şimdi bebeği 4 aylık. 🙂🙂
Mum56 NalanztrkAlp ben suan 33 haftalığım benı de kabul eder mı acaba Doğuma yakın olduğum için soruyorum teşekkür ederım tavsiyenız için 🙏😊sız ayrıca Doğumhaneyı gördünüz mü ortamı nasıl
NalanztrkAlp Mum56 ben görmedim 32 haftalığım şu anda ama arkadaşım çok beğendi ameliyathaneyi özellikle temiz olduğunu söyledi. Kuzenimde 2. Doğumunu da burda yapacak. Baska yere gitmem diyor😃. Kabul eder diye düşünüyorum. Sonuçta hastane çıkarları söz konusu. Muayene ücreti 82₺ istersen gecikmeden bi görüş.
ZeynepDemirboa Ben hamileliğin basından beri özel çapa hastanesine gidiyorum ce yaklaşık 5 6 akrabam orada Doğum yaptı normal Doğum 1500 sezeryan 1800 tl Doğum gece olur ve kendi doktorunun girmesini istersen ek olarak 450 tl ödeme yapıyorsun bu fiyatlara yeni doğan ünitesi küvez herşey mevcut hastanede ben gayet memnunum ☺️
NalanztrkAlp İnşallah hayırlısı olur canım. Bi tavsiyem var randevu saatinden çok önce gitme. Tam saatinde orda olsanda olur. Çok hastası var çünkü fazla bekleme erken gidip🙂🙂
BrcnBlgn NalanztrkAlp Canim dogum yaptinmi memnun kaldinmi hastaneden ebelerde levent hastanesinden ilgililermi
NalanztrkAlp BrcnBlgn evet cnm doğum yaptım. Hastane güzel doktorlar hemşirelerde çok ilgili. Tavsiye ederim levent hastanesini. Sezeryana yüzde 10 indirimde yaptırdık. Doğuma girerken konuşursunuz muhasebeyle indirimi. Öncesinde sorarsanız yapmıyolar.
BrcnBlgn NalanztrkAlp Allahim anali babali buyutsun cok tsk ederim cvp verdigin icin icime su serptin tamam indirim olayinida mutlaka konusacagim cok tsk ederim
BrcnBlgn NalanztrkAlp Canim sezeryani senmi istemiatin birde odalari tek kisilik dmi odaya ciktiginda ? Birde odalarda wc varmi ben normal dogum dusunuyorum Allahim nasip ederse
NalanztrkAlp Ben istedim hemoroit den dolayı cnm. Odalar güzel wc de var. Zaten hemşireler sürekli uğrayıp duruyolar. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Hatta yakın arkadaşım ve kuzenimde burda doğum yaptı. Güvenebilirsin canım. Bebeğin bütün testleride yapılıyo ayrıca doğduğunda.
BrcnBlgn NalanztrkAlp Tamam canim cok tsk ederim icim rahatladi cok saol canimAllah razi olsun darisi basima