pelsin72 ben 7 gün gecikme ile öğrendim ama bazen sarkıyordu adetim. Hiç ihtimal bile vermedim. Eşim dedi ki bir test yapalım. Çıkmaz ise hastaneye gidelim yine. Bir de ne göreyim 2saniyw de pozitif gördük. İnanmadık acile gittik. Orada hcg 2600 çıktı. Acil de kese bile gördüm. Hala olsun Şuan neredeyse 2aylık hamileyimm. Ne bulantı ne yerleşme kanaması ne de başka birşey oldu. Sadece 2gün aşırı mide acısı çektim. Oda meğerse bebiştenmiş. Dilerim Rabbim isteyen herkese nasip eder bu duyguyu 🌸