mavigoz88 Aynen istediğin gibi sezaryen olabiliyorsun bana doktorun isterden prenses doğum yaptır rahat edersin dedi. Bende bilmiyordum nasıl bişe olduğunu epidural dedikleri şey işte bir gereği yok. Ben bi daha yaptırmam spinal olurum ağrım oldumu ağrıkesici vururlar