Sevgili happy mom ailesi size doğum hikayemi anlatmak istiyorum. 37 haftalık doğum kontrolume gitmeden bir gün önce sancım oldu diye hastaneye gittim ve nst ye bağladılar. Hiçbir sancı çıkmadı yalancı sancılar olabilir diye geri eve geldim. Doktor kontrolüme gittiğimde tekrar nstye bağlandım bu seferde sancım olmadığı halde nst de sancı çıktı. Doktor ultrasona baktı bebeğin kanalı zorladığını ve küvöze girmesin diye bunu durdurmaya çalışacaklarını söyledi. Hastaneye yatışımı yaptım ve serum takıldı. Ciğer geliştirici iğnesi yaptı. Ertesigün sabah tekrar baktı sancı gözüküyor hala bu arada sancılar 100 ü buluyor ama ben hissetmiyordum. Öyle olunca hazırlanmam gerektiğini doğuma alacağını söyledi. 22 aralık sabah 10.50 de epidural doğumla bebeğim dünyaya geldi. 🫶🥲