Dlkzz ben de sezeryan oldum ve inanın çok rahat geçti. Dediğiniz gibi insanları yok yere korkutmaya gerek yok. Bunları düşünüp strese sokmayın kendinizi. Sezeryan olursa da aman ne olacak demeyin, dediğim gibi benim sezeryanım çok çok çok güzeldi sonrasında da çabuk toparladım.