dlkuznnn Kucuk_melegim bende anlamadım bunu benimki mesela doğum pozisyonunda kafası aşşagıda, poposu solda, elleri, ayakları sağda ama arada bi etmese de gene hareket ediyor. Doktorum bu pozisyondan daha dönmez böyle kalır dedi.
Kucuk_melegim dlkuznnn aslinda donduyse daha cok vurması gerekmiyor mu soncta ayaklari yukarida oluyor bende onu anlamış deglm benmki döndü mu bilmiyorum bugün gidince belli olacak
rky2 Kucuk_melegim evet azalma olabilir. Doğum eğitimi derslerine katılıyorum, hatta bacak bacak üstüne bile atılamıyor bebek kanala inince.
Kucuk_melegim Nazli040 canim bugün gittim doktora dedm hareketleri azaldi diye ntsye bağladı herşey normal sancim yok kalp atışları güzel bebegin pozisyonundan kaynakli olabiliyor dedi dedm yeri daralmış olabilir mi genelde 37 38 de yer daralmasi oluyor dedi