Kucuk_melegim A_syma evet sorucam yarın ama işte doktorumda degl randovum ebede genel şeylere bakiyor tansiyon kilo vs ama yarin ntsye girmeyi isticem bakalim bi bakilsin
dlkuznnn Kucuk_melegim canım benim 31 de 2 gün hiç hareket etmedi doktora sorduğumda yeri daraldı ondan annesi demişti. Şimdi ara ara ediyor.
Kucuk_melegim dlkuznnn ay insan panik oluyor 2 gun hareketsizlik ne demek🥺 bizmkide azaldi hareketleri yarin bi ntsye girmeyi isticem dun aradm istersen gel dediler dedm neyse pazartesiyi bekleym hafta sonu olduğunda acile kaçıyor
dlkuznnn Kucuk_melegim kötü düşünme ama pztsi gidince rahatlarsın o ana kadar gönlünü ferah tutmaya calıs.
Kucuk_melegim Yagmurrr98 bende kuzum ama bugün çok hareketli düzeldi gibi inşallah yarin doktora gidip ntsye giricem sanada haber ederm normal mi diye
Yagmurrr98 Kucuk_melegim Çok şükür benimki de düzeldi kıpır kıpır ama eskiye nazaran daha az yeri daraldı sanırım 🥺
Babykalamar Kucuk_melegim doktorum 29. Haftadan sonra ya bu cocuk hareket etmiyor dedigin gun hareketlerini say dedi. Baktin etmiyor yemek ye su ic soluna yarim saat uzan dedi. Hala etmiyorsa hastaneye gel dedi. Hareket azalmasi 30 lu haftalardan sonra rskli artik. Bence dedigimi deneyin
Kucuk_melegim Babykalamar bugün maşallah cok iyi hareketleri 50 defadan fazla hareket etti içim rahatladı tamda yarin randovum var
rky2 Kucuk_melegim bebek kanala inmiş olabilir. Doktora gidip kontrol edebilirsiniz içiniz rahat olması adına.
dlkuznnn Kucuk_melegim bende anlamadım bunu benimki mesela doğum pozisyonunda kafası aşşagıda, poposu solda, elleri, ayakları sağda ama arada bi etmese de gene hareket ediyor. Doktorum bu pozisyondan daha dönmez böyle kalır dedi.
rky2 Kucuk_melegim evet azalma olabilir. Doğum eğitimi derslerine katılıyorum, hatta bacak bacak üstüne bile atılamıyor bebek kanala inince.
Nazli040 Bende 33 haftalığım 3 gündür çok hareketsiz eskisi gibi değil bizlere de sonucu söyleyin olur mu
Kucuk_melegim Nazli040 canim bugün gittim doktora dedm hareketleri azaldi diye ntsye bağladı herşey normal sancim yok kalp atışları güzel bebegin pozisyonundan kaynakli olabiliyor dedi dedm yeri daralmış olabilir mi genelde 37 38 de yer daralmasi oluyor dedi