Yagmur981 Svalpydn35 ilk dogumum 40+5 de suni sanciyla oldu ikinci dogumum 38+5 de kendi sancimla oldu ikinci daha kolaydı ilke göre ikiside kiz
Batbet88 Ltf3053 ay bnm de ikinci gelmek bilmedi çarsamba yatış verdi kilosu artar ve kaka yapma riski var dedi kendi sancımla gitmek istiyorum ama olmayacak heralde beklemek istemiyor doktorum, nasıl geçti sizin ikinci doğumunuz kaç saat sürdü
Halimbey Svalpydn35 aynı sorular bende de var oğlumu 41+1 de doğurdum kızıma hamileyim 38de pıt gelsin istiyorum
Halimbey Svalpydn35 yok ben daha 27 haftaligim ama ikinci gebeliğim daha fazla şiştim ilkine göre belirtiler erken başladı
Ybusra Ltf3053 gözünüz aydın olsun dikişsiz olduğunda rahim kendini toparlıyor mu o açıklık kapaniyormu ikinci doğumum olacak ilkinde dikisim olmuştu
Svalpydn35 Halimbey bn de bunda DHA rahattım ilkinde çok ödemim olmuştu son iki üç ay fok balığı gibi dolaniyordum ortalarda,bunda öyle değilim çok şükür.13kilo fln aldım bugün yarın doğum var sayılır 🤗