tazecikannee Ben 24+2 deyim kızıma oda hazırlıyorum henüz daha bişi gelmedi yavaş yavaş bitecek inşallah sizler 🌺
Tiiffany tazecikannee Anne yanı almıstım. 7 aylık odasını ayırmıştım o zaman genc odası yatak baza aldık. Şimdiki oglana sanırım direk yatak baza alıcam sallayarak uyutmuyorum cunkı. 3.cocuk olunca bazen bazı seyler cidden gereksiz geliyor. Ben hayır dedikçe eşim alalım diyor bakalım napacagız
Htc- Bende büyüyen beşik düşünüyorum ama kullanışlı olur mu bilmiyorum kızlar aranızda bilgisi olan var mı
Damlasuu Htc- Arkadaşım da vardı canım gayet kullanışlı şimdi çocuğu büyüdü yatak olarak kullanıyor bende ondan aldım büyüyünce de yatak olarak kullanırım🥰
Koalammm Monarosa06 bende yarın almilaya gidicem alacağım takım galiba sizinkinden kahverengi renkli dimi dedgnz takım Ne zman aldınız
Laliinnvanilya esiaks hayırlı olsun canım güzel seçim bende çileğin montes natural takımınj aldım direkt bazalı haliyle :)
Hallerimvarbenim esiaks Bizde onu çok beğendik onu alacaktık sonra başka bir mağazaya baktık kafamız karıştı 😅
Susamtohumununannesi esiaks bizde bunu seçtik her iki cinste kullanabilir diye. Birde aksesuarlarla hareketlendirmek çok kolay
FatmaAselinAnnesi_60 tazecikannee bn oda yapmayacağım anne yani beşik aldım eşim bekarken gardırop ve baza almıştı odasına bunu koyduk ayırınca orda yatacak bebek odası gereksiz görüyorum çünkü bebekler hemen büyüyor büyüyünce elinde kalıyor genç odası her yaşa da gidiyor ☺️
zeynepmom34 FatmaAselinAnnesi_60 aynen benimde eşim asker olduğu için tayinciyiz bende anne yanı beşik alcam ilerleyen zmanda oda alırım genç odası şuanlık odasına l koltuk koycam
aseldurununannesi_ FatmaAselinAnnesi_60 bende aynen öyle yaptım anne yanı beşik 6-7 ay kadar sonra benim yeni alıp aynı sene evlendiğim için 😂kullanamadığım baza gardırop şifonyer var anne evinde onları alıp koyucam ☺️
ayysnrr Biz oda yapmadık anne yanı park yatak aldık 2 3 yaşına geldiğinde kendisi istesin ve o şekilde onun isteğine göre yapalım odasını istiyoruz
gunelfirat ayysnrr biz de yapmadık. Hem kirada olduğumuz ev çatı katı buraya göre alsak mobilya taşınınca başka evde küçük kalıcak😕