senanur gercekten cok guzel ama bnm yaptırdım foto cekımı ama aksilikler hep ust uste geldi kontrl diye gttm son ana kadar norml DGM Du acil sesryana alındım snra bebk kuveze gttı Bn 2 gun taburcu oldum bebek 1 hfta snra cekım yapıldı ama norml kıyafetlerle boyle sizinki a
Gbı o anki ozel anılar gbı olmadı