Kagan_pasa2 sınırda kabul ediyorlar benimde 160 larda çıktı doktorum önemli değil dedi doğumama çok olunca aile hekimi dodex iğneye başlayalım dedi doktorumda kararı bana bırakınca başladık. Bence sizde 1 doz iğne yada günlük hap alabilirsiniz. Korkmayın bi sıkıntı yoktur. Netten okumayın kötü şeyler yazıyor. Doktorunuza güvenin 😇