Kagan_pasa2 Hamileligim boyunca fark edilmemis. B12 vitamin degerim çok düşük bu durumu yaşayan var mi acaba???? Internette çok kötü şeyler yaziliyor moralim bozuk artik doguma 1 hafta kaldi :(
Hazal44 Kagan_pasa2 tesadüfe bak az önce görümcem geldi onda da b12 düşüklüğü varmış doktor pek iyi şeyler söylememiş çok unutkan olmuş doktoru bazı testler yapmış iyi bişey söylememiş ama tedavi olman lazım demiş allah şifa versin inşallah canım sana
Smyre Kagan_pasa2 Benim de düşük canım iğne verdi iki iğne vurulduk biraz yükseldi toparlarsın merak etme kaç haftalık oldun
Hgemr Kagan_pasa2 Hamileliğiniz boyunca hiç tahlil yapılmadı mı ki,fark edilmemiş ? Genelde son haftalarda iğne veriliyor,iğne ile hemen normale döner değerler,stres yapmayın.
Kagan_pasa2 37. Haftamdayim artık çok geç haftaya dogumum var. Defalarca yapildi testler ama hersey normaldi. Aile hekimim degisti son kez test istedi b12 çok düşük simdiye kadar Nasil fark edilmedi dedi. B12 söz konusu bile olmadi bu güne kadar. Birazdan kontrolum var doktorumla o ne dicek bilmiyorum. Bebege çok zarari varmis çok uzgunum suan
Kumral60 Kagan_pasa2 inanmıyorum ya nasil fark edemezler bu zamana kadar benimde cok düşük hatta tekrar test istedi korkutma kendini artik sona gelmissin morelini bozma.
Esracim Kagan_pasa2 seni kontrol eden sağlık ocağı doktoru hiç mi farketmemis 😐 benim düşüktü on tane iğne verdi kadın doğum. Kendimi toparladım. Zaten depoyu bebek alıyormuş.
Faziletttt Kagan_pasa2 cnm ne gibi kötü bir durum olabilir ki bnmde çok düşük bugün doktorum sıkıntı olmaz dedi doğuma 4 hafta var ilaç yazdı inşallah bir sıkıntı olmaz korkma
Momofthemert Benimde düşüktü doktor üst üste 2. Gebelik oldugu için daha fazla test isteyip normalde baktıklarının dışında diğer her şeyi kontrol etti ama iğne değilde hap şeklinde kullandım 15 günde düzelmişti ama bırakmadık doğuma kadar devam hergün alıyorum iğneyle alanların daha düşük oldugunu duymuştum da internette okuduğun şeylerle kendini strese sokma orda herşey en kötü ihtimaller veriliyo inşallah bişey yoktur bebek mutlaka beslenmiştir sendekileri o almıştır etkileri sende görülür unutkanlık saç dükülmesi vs gibi sıkma canını en doğru bilgiyi doktorun vericektşr
Kagan_pasa2 Momofthemert benim o kadar vaktim yok artık 6 gün sonra dogumum var. Doktorum sorun yok diyor tekrar kan verdim bilmiyorum nolucak
Meli Kagan_pasa2 benimde çok düşük çktı iğne verdi sağlık ocağı kan testi yaptı doktorum igneyi verdi bende cok korkmuştum internnettekileir okuyunca bence doktora sor belki daha yeni tükenmiştir
Mavi20 Kagan_pasa2 sınırda kabul ediyorlar benimde 160 larda çıktı doktorum önemli değil dedi doğumama çok olunca aile hekimi dodex iğneye başlayalım dedi doktorumda kararı bana bırakınca başladık. Bence sizde 1 doz iğne yada günlük hap alabilirsiniz. Korkmayın bi sıkıntı yoktur. Netten okumayın kötü şeyler yazıyor. Doktorunuza güvenin 😇