Meltems53 20+6 mide bulantısı devam ilaç kullanıyorum
Çok iştahlı olmadım , hiç deli gibi bişey aşermedim . Kasık ağrılarım var
Ama ufacık hareketlerini hissettikçe hepsini unutuyorum .
Çok şükür Allah’ıma bana bu günleri yaşattı .
Sağlıkla gelsin inşallah bütün bebişler🫶