Meyrikcan 29+4 haftalık hamileyim ben kahvaltıdan sonra yürüyorum akşam yemeğinden sonra fırsat bulabilirsem yürümeye çalışıyorum çünkü yemekten sonra illaki bir şeyler yeme isteği oluyor bende ne kadar geç yesem bile yediğim içinde sabah açlık şekerim yükseliyor genelde yürümeye çalışıyorum akşamları ama her sabah mutlaka yürüyorum min. 10 dk Max 30 dk kadar.