Vallahi iki- üç gündür yüksek sadece açlık şekerim ama 99-98-99 üç gündür!! Akşam engeç 19:30
Yemek yemiş olun dedi öyle yapıyırum üç öğün ye dedi onuda ayarlıyorum ama sabahları sıkıntı canımda sıkılıyor doktoru arayacağım neden böyle diye ?? Ama yemek yedikten sonra hep iyi düşük yani tek sabah geceden sabaha ne oluyorsa artık?? Tek derdim bebek ona zararı olmasın diye uğraşım şuan 32 haftalık gebeliğim. Eğer tecrübeniz varsa bilgileriniz benimle payalaşabilir misiniz !!!